СТОРІНКА ПЕДАГОГА
АЛГОРИТМ Міждисциплінарного веб-квесту до теми “М.Куліш. П'єса “Мина Мазайло”"
1. Вступ:
Шановні друзі! Протягом двох тижнів вам необхідно знайти всю необхідну інформацію про україназацію в Україні, знайти і ознайомитися з життєвим шляхом М.Куліша, зібрати портретні характеристики родини Мини Мазайла, познайомитися із мало знайомими термінами: нігілізм, нігіліст, шовініст, націоналіст, патріот,манкурт, обиватель
Усі зібрані матеріали підготувати у вигляді презентації.
Подорожуючи Веб-квестом, ви познайомитесь з історією України 20-х рр ХХст., з яскравою постаттю в українській драматургії М.Кулішем та героями його твору "Мина Мазайло", вивчите нові слова: нігіліст, шовіність, націоналіст, патріао, манкрут, обиватель, Міщанини…
Після проходження Веб-квесту, ви станете знавцями подій в України в період українізації, а саме, будете знати, яким чином проводилася українізація в тоталітарній державі СРСР, як її сприймали українці, а найголовніше - зможете використати набуті знання для усвідомлення свого коріння, визначення себе та своєї національності.
2. Завдання:
У цьому веб-квесті вам необхідно розібратися у справі харківського службовця «Донвугілля» Мина Мазайло (типового малороса), який у своєму прізвищі вбачає головну причину своїх життєвих і службових поразок. Він вважає, що, через своє українське (для нього – мужицьке) прізвище, він не може підніматися кар’єрними щаблями.
Отже, для з'ясування цього питання необхідно ознайомитися з історичними подіями в Україні поч. ХХ ст., познайомитися із творчою біографією М.Куліша, вивчити середовище, в якому жив і працював Мина Мазайло, вивчити характеристики членів родини та причини рішення героя змінити прізвище.
3. Процес (порядок роботи)
- Ознайомитися з темою і проблемою веб-квесту.
- Оберіть роль (вкладка Ролі) та ознайомтеся із завданнями своєї ролі.
- Складіть власний список ресурсів для опрацювання.
- Складіть план пошуку інформації до своїй ролі.
- Досліджуйте інформаційні ресурси до своєї ролі.
- Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації (створення слайдів і презентацій в програмі PowerPoint).
- Ознайомитися з критеріями оцінки вашого звіту (вкладка Критерії оцінки).
- Обговоріть результати роботи в команді.
- Підготуйтеся до захисту.
4. Ролі
ІСТОРИКИ: з'ясувати події, які відбувались в Україні в 20-х рр. ХХ ст.
ЛІТЕРАТОРИ: Прочитати твір "Мина Мазайло", створити паспорт твору, портретні і психологічні характеристики героїв
КРИТИКИ: Створити аналіз твору, визначити проблеми твору та шляхи їх рішення
БІБЛІОГРАФИ: Вивчити життєвий і творчий шлях М.Куліша, значення його творчості в українській драматургії та історію написання твору "Мина Мазайло"
5. Дерела інформації з теми
1. Українізація // Енциклопедія українознавства / Наукове товариство імені Шевченка. — Париж, 1955—2003. — Т. 11. — С. 3327—3329..
2. Культурне будівництво в Українській РСР (1917—1927): Зб. док. — К., 1979.
3. М.Г.Куліш. Біографія
4. П'єса «Мина Мазайло»
5. Українська література підручник рівень стандарту О.Авраменко, Київ, вид. «Грамота», 2019, ст. 121-124
6. Політика українізації та коренізації 1920-1930 років | Пишемо історі https://www.youtube.com/watch?v=LjtDSc3tdp8
7. Українізація 1920-х років – як сталінська пастка для інтелігенції
https://uatv.ua/uk/ukrayinizatsiya-1920-h-rokiv-yak-stalinska-pastka-dlya-inteligentsiyi-video/
6. Критерії і параметри оцінки виконання міжпредметного веб-квесту
Оцінювання веб-квесту відбувається за п'ятьма критеріями, що включають оцінку:
– дослідницької та творчої роботи;
– якості аргументації;
– оригінальності роботи;
– навичок роботи в мікрогрупі;
– письмового тексту і т. ін.
Критерії оцінювання презентації
1. Дизайн – загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів тощо.
2. Оформлення слайдів – продумане оформлення і правильно підібрані елементи оформлення.
3. Структура – структура презентації відповідає загальноприйнятим правилам.
4. Оформлення тексту – текст лаконічний, добре читається, не містить помилок.
5.Зміст презентації – оцінюється дослідницька діяльність, яку провів учасник під час підготовки презентації. В разі відсутності досліджень ставиться 0 балів.
6. Використання анімації – у презентації використані мультимедійні можливості (анімація, озвучування, ефекти).
7. Використання графіків і таблиць – у презентації використовуються графіки, діаграми, таблиці.
8. Елементи творчості та оригінальність – використання в презентації авторського тексту, музики, фотографій .
9. Оригінальність – своєрідна, самобутня, не схожа на інші презентація. Оригінальність сюжету та ідеї.
10. Відповідність темі.
11. Смислова закінченість роботи – наскільки повно переданий сенс задуманного.
12. Композиція – єдність, цілісність усіх елементів роботи.
13. Художність – художня виразність, естетика і гармонія
14. Настрій – емоції, які викликає робота при знайомстві з нею.
15. Техніка виконання – рівень технічного або графічного втілення ідеї.
16. Використання технологій – ступінь використання сучасних технологій при створенні роботи.
7. Підсумок:
Після проходження Веб-квесту, ви станете знавцями подій в України в період українізації, а саме, будете знати, яким чином проводилася українізація в тоталітарній державі СРСР, як її сприймали українці, а найголовніше - зможете використати набуті знання для усвідомлення свого коріння, визначення себе та своєї національності.
Результатом виконання даного квесту буде презентація PowerPoint за авторством учасників Веб-квесту. Учасники проекту отримають досвід пошуку та обробки інформації в мережі Інтернет, навчаться грамотно представляти її і потім публічно захищати.
Коментарі
Дописати коментар